16.10.2013

Day 35

Tää viikko onkin sit pötkähtänyt eteenpäin liikuntahaasteella. N. tunnin aamulenkki on tullu heitettyä eilen ja tänään koiruuden kanssa sekä oon tehny kotijumppaa ja ratsastanu. Ratsastustahan mulle ei nyt just tälle hetkellä ihan kamalasti tule, kun hevosen koulutukseen kuuluu tällä hetkellä paljon juoksutusta. Huomenna aloitan päivän kahvakuulatunnilla. Kaikkia koiralenkkejä en tosiaan merkkaile ylös, mutta pidemmät lenkit kyllä. Aamulenkit ei enää tunnu yhtään pahalle, taisin jo aikaisemminkin kirjoitella, et kylhän sitä väsyttäs, mut jotenkin sitä lähtee vaan. Kai se asia, että 21 päivässä asiasta tulee tapa, pitää jossain määrin kutinsa :)

Tällä hetkellä mun ahdistusta lisää aivan todella surkea rahatilanne. Oon koko kesän ja syksyn tehny ihan aliarvosta tulosta töissä ja se näin provikkapalkkasella tuntuu taloudessa! Laskujen jälkeen ei juurikaan tässä kuussa jääny rahaa ja pitäs viel yrittää saada terveellistä ruokaa kaupasta. Laihdutus ja stressi ei oo hyvä yhdistelmä. Toivon et pääsisin taas jaloilleni töissä, jos hommat ei parane, niin joudun miettimään hevosen myyntiä tai duunipaikan vaihtoa. Mä tykkään mun työstä ja hevonen on tärkeä, niin en millään haluis luopua kummastakaan. Työllistyminenkään täällä meidän alueella ei tosiaan oo helppoa, tarjolla on lähinnä siivousta ja sairaanhoitajan hommaa. Kaipa tää tästä, kun jaksaa yrittää edes, eikä heitä pyyhettä kehään.



1 kommentti:

  1. Hienosti menee haaste ja nuo aamulenkitkin! :) Ja joo, pikkutulosena saa kyllä vähän venyttää pennejä terveellisen ruoan kanssa. Onneksi esim. porkkana ja peruna ovat halpaa ruoka-ainesta ja niistä saa hyvää ja kevyttä sosekeittoa ja paljon muutakin! :)

    VastaaPoista