1.10.2013

Day 20

Rapujuhlat oli ja meni, mutta minä tyttö jatkoin vielä mässäilyä sunnuntaina ja maanantaina. Juhlissa kieltäydyin kaikista herkuista, mutta sunnuntaina krapulamässäilin ja jatkoin sitä vielä eilenkin. Mitään älyttömiä ahmimiskohtauksia en saanut, koska vatsani täyttyi aika helposti, mutta kuitenkin tuli syötyä sellaisia ruokia jotaka on todella NO NO! Aamupaino oli eilen 72,7kg, eli turvotusta tuli 1,4kg ryypiskelustä ja mässäilystä. Nyt siis nenänvalkaisu alkaa tosissaan. Viinakset aiheuttaa vaan kontrollin menetystä!

Tänä aamuna olin taas ruodussa. Aamulenkki ja puuroa raejuustolla aamupalaksi. Vaatteita valitessani sain aivan totaalisen toivottomuus kohtauksen ja huusin itelleni vaatehuoneessa "Vitun läski oliko pakko päästää ittes tähän kuntoon, kun mitkään työvaatteet ei mahdu päälle!" Jouduin lähtemään duuniin liian pienessä paidassa, jakulla saa onneks vähän hämättyä. Toivottomuuskohtaus johtui oikestaan sitä, että mulla ei ole rahaa, eikä haluja ostaa isoja kokoja enää. Olis mukava käyttää töissä eri vaatteita, mutta yhdetkään mun suorista huosuista ei mahdu jalkaan, 2kpl 44 kokosia kauluspaitoja on ainoot mitkä menee päälle ja yksi kotelomekko. Housuina oon sit käyttäny tavallisia mustia pillejä housuja. Jakut nyt  onneksi menee päälle, mut ei niitä voi kiinni pitää.  Tänä aamuna kaikki olikin sit likaisina näistä päälle menevistä vaatteista... Vituttaa oma tyhmyys ja läskeys!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti