18.10.2013

Day 37

Tänä aamuna ei oikein lenkkeily maistunu, kun vettä tuli saavista kaataen. Päätin jäädä pötkölleen vielä vähäksi aikaa ja käydä vaan lyhyen aamulenkin. Toivottavasti ip:llä sade hellittää ja pääsen ratsastamaan.

Päätin tehdä tämmöisen pienen kuvakollaasin itsestäni duunivaatteissa, voi sitten tarkastastella muutaman kuukauden päästä miten on ilme muuttunu ja miten vaatteet istuu, mitä uutta oon saanu hankittua ja mitkä vanhat vaatteet oon saanu takas käyttöön.

Näissä kuvissa mä näytän musta hoikemmalta, kuin oikeesti olen, mutta varmaan kuvakulma hämää. Laatukin on aika paska, kun kännykän kamera, ei ilman salamaa ota hyvää kuvaa huonolla valaistuksella.


 
 




Lemppari mekko ja jakku



Tässä kuva miten 40 koon H&M kauluspaita istuu nyt. Tää paita oli mulle löysä viime syksynä, ainoastaan rintojen kohdalta oli sopiva niin ettei kinnaa ja jää nappien väliin rakoa.






1 kommentti:

  1. Jee! Tavoitevaatteet ja vaatevertailut on ihan parhaita !

    Can't wait!

    -Kaukaa Kaunis

    VastaaPoista