27.10.2013

Day 46

Toka viikko liikuntahaastetta takana ja tälläkin viikolla on tullu liikuttua 6,8h vaikka onkin tuntunut siltä, että oon vaan pakoillu liikuntaa peiton alla, koska sataa. Ah mikä ihana tekosyy!

Eilen mulla oli kunnon vieroitusoireet. Ekaa kertaa tän elämäntapamuutoksen aikana mulla oli oikeesti päivä, jona vedin ihan minimihiilareilla. Illalla oli ihan oksettava olo ja huippas. Aamulla oli kuitenkin ihan normi fiilis.

Tänään kokeilin aamupalaksi Tintin blogista bongaamiani brodelettuja. Oli ihan tosi hyviä, avokkikin kehui, vaikka eka kattokin kummissaan, et mitä ihmettä teen, kun kunnon lettuihin kuuluu jauhoo ja maitoo :P Tallil käynnin jälkeen mentiin ravinteliin syömään ja söin pippuripihvin, sen kaverina oli "röstiperunaa", vaikka musta se vaikutti enemmänkin kermaperunakakulta. Lenkin jälkeen vetäsin banaanin ja illaksi lupasin  vääntää pizzaa.

Odotan huomiselta punnitukselta pudotusta, on jotenkin kevyempi olo :)

3 kommenttia:

  1. Hyviä lettuja onkin! Minkä makuista proteiinia sulla oli? :)

    VastaaPoista
  2. Mä muistelin, että mulla olis ollu mansikkaa kaapissa, mut se olikin loppu, joten laitoin suklaata. Ei se suklaabanaanikaan pahaa ollu, vaikka siitä kamalat jäätelömuistot nuoruudesta onkin :P

    VastaaPoista
  3. Toimii varmaan kyllä kivasti silläkin. :)

    VastaaPoista